Klantervaring: Malinca Verwiel

Klantervaringen Leave a comment

Humor in bedrijf

Humor in bedrijf

Ik ben en eigenaar van Humor in Bedrijf. Wij zijn de top van het Nederlandse Cabaret op Maat binnen het bedrijfsleven. Wij helpen organisaties door middel van humor hun medewerkers te verbinden (wij-gevoel),enthousiasmeren, relativeren en spiegelen.

creatifs

Creatifs

Tevens ben ik ook eigenaar van Creatifs. Dit is een reizend cabaretensemble waarin deelnemers hun talent kunnen ontwikkelen. Zowel in het theater, bedrijfsleven als voor film & tv. Daarnaast krijgt iedereen begeleiding in zijn eigen artistiek ondernemerschap.

Wat betekent efactuurdirect voor je bedrijf?

Met efactuurdirect kan ik met één druk op de knop herinneringen en aanmaningen versturen naar klanten. Dit is voor mij erg makkelijk. Ook vind ik het overzichtelijke klantenbestand handig. Ik heb meteen een lijst van al mijn verschillende contacten.

Wat is je ervaring met efactuurdirect?

Mijn ervaring met het systeem is goed. Efactuurdirect biedt een goede klantenservice aan. Als ik een vraag heb dan kan ik meteen bellen en word ik verder geholpen. Dat is voornamelijk ook de reden dat ik voor efactuurdirect heb gekozen. In het begin is het altijd even wennen aan een nieuw systeem dus dan is de ondersteuning van het personeel erg belangrijk. Als je eenmaal weet hoe het facturatiesysteem werkt dan is het duidelijk en is er geen hulp meer nodig van de helpdesk.