Klantervaring: Bas Petersen

Klantervaringen Leave a comment

petersen transport

Petersen transport

Ik ben en woonachtig in Ermelo. Ik heb mijn eigen transportbedrijf. Zo doen wij transport en koeriersritten maar wel op een andere manier dan de concurrentie. Wij gaan erg klantgericht te werk. Zo kunnen en mogen wij alles zelf aansluiten en monteren. Denk maar aan zaken zoals een televisie, audio, wasmachines en vaatwassers. Op waardevolle spullen zoals sieraden en lederen banken geven wij een garantie van aankomst. Wij wachten tot de klant het product heeft uitgepakt. Vervolgens tekent de klant dan voor ontvangst. Op deze manier weten wij zeker dat de klanten tevreden zijn waar ze voor tekenen.

Wat betekent efactuurdirect voor jou?

Efactuurdirect betekent voor mij een makkelijke manier van factureren. Ik hoef niet te letten op de factuurnummers dit gaat allemaal vanzelf. De klanten geef je aan met één druk op de knop en alle NAW- gegevens staan op de factuur. Ook stel je de betalingstermijn makkelijk in. Dit doe je één keer per klant en daarna gaat dit vanzelf.

Wat is jouw ervaring met efactuurdirect?

Werken met het facturatie programma van efactuurdirect is makkelijk en snel. In het begin ben je even bezig met de opstelling van je factuur. Dit is éénmalig ongeveer een halfuurtje werk. Maar daarna kan iedereen hiermee werken. Zelfs wanneer je nog nooit een factuur hebt gemaakt!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *